18 квітня.2022 року
Запишіть у зошити дату, рядком нижче Лабораторне
дослідження , ще
нижче тему «Дослідження
різних видів пам'яті», потім мету.
Мета :
дослідити і проаналізувати ступінь розвитку різних видів пам'яті ; усвідомити
можливість розвитку пам'яті .
Хід дослідження (Не переписуєте)
Результати проведених досліджень записуйте до таблиці, яка показана нижче.
Завдання 1 . Дослідження зорової пам'яті
1.
Впродовж 10 с
спробуйте запам'ятати 10 цифр запропонованих вчителем.
2.
Закрийте їх
аркушем паперу .
3.
Запишіть цифри у
тій послідовності , в якій вони були подані
.
Полічіть
кількість правильно і послідовно відтворених цифр і результати запишіть у
таблицю.
Завдання 2 . Дослідження слухової пам'яті.
Попросіть когось із своїх рідних прочитати для вас
10 слів. Слова треба читати повільно,
зупиняючись після кожного слова на 2 секунди.
Слова
для читання: Яблуко,
море, свічка, олівець, книга, кіт, ложка, папір, небо, пісок.
Відтворіть прослухані слова на аркуші паперу, або в чернетці. Підрахуйте кількість правильно відтворених
слів, запишіть до таблиці.
Завдання 3 . Дослідження моторно-слухової пам’яті
Вам
знадобиться помічник. Попросіть його прочитати
10 слів. Після кожного прочитаного слова помічник зупиняється, а ви прописуєте в повітрі це слово. Таким чином ви прослуховуєте і
прописуєте в повітрі кожне з 10 слів.
Відтворіть
прослухані і прописані в повітрі слова. Кількість правильно відтворених слів
запишіть до таблиці.
Слова для читання: Морква, сніжинка,
пластик, автомобіль, зошит, планета, сова,
рюкзак, коло, ластівка. ( можна використати інші слова)
Завдання 4 . Дослідження образної пам’яті
1.
Протягом 3- 4 с
уважно розгляньте запропоновані вам 10 картинок .
2.
Закрийте їх
аркушем паперу .
3.
Запишіть назви
картинок , які запам’ятали .
Полічіть
кількість картинок , які ви правильно запам’ятали і результати запишіть у
таблицю.
Завдання 5 . Дослідження словесно – логічної пам’яті
1.
Прочитайте групи
логічно пов’язаних між собою слів , з інтервалом у 2 с.
Ліс – дерево
Свято – танець
Річка – міст
Мед – бджола
Потяг – вагон
Школа – вчитель
Сад – яблуня
Зима – сніг
Банк - гроші
Небо – хмара
2.
Закрийте їх
аркушем паперу .
3.
Спробуйте
відтворити в пам’яті пари слів .
Результати правильно відтворених пар слів запишіть до таблиці
Завдання 6 . Дослідження
механічної пам’яті
Прочитайте
з інтервалом в 2 секунди пари логічно не пов’язаних слів.
корова - олівець;
весло – лелека;
болото – метро;
синиця – лампа;
автобус- річка;
дерево- верблюд;
ромашка – цирк;
візок - сонце;
виделка - миша;
зошит - подушка
Закрийте
прочитані слова аркушем паперу, та
відтворіть пари слів, які запам’ятали. Порахуйте правильно відтворені пари слів
. Результат запишіть до таблиці.
Таблиця «Результати
досліджень»
Вид пам’яті |
Кількість відтворених
об’єктів, або слів |
Результат(відмінно,
дуже добре, добре, задовільно, погано) |
Зорова |
|
|
Слухова |
|
|
Моторно-слухова |
|
|
Образна |
|
|
Словесно-логічна |
|
|
Механічна |
|
|
Оцініть
рівень розвитку різних видів пам'яті за шкалою, результати запишіть до третього
стовпчика таблиці.
ШКАЛА
РОЗВИТКУ РІЗНИХ ВИДІВ ПАМ’ЯТІ
10- відмінно
8 - 9 дуже добре
5 - 7 добре
3 - 4 - задовільно
0 - 2 погано розвинена пам'ять .
У висновку
напишіть: що таке пам'ять, який вид пам’яті у вас розвинений найкраще, який
найгірше. Що потрібно зробити для того , щоб покращити пам’ять.
Немає коментарів:
Дописати коментар