понеділок, 18 квітня 2022 р.

 18 квітня.2022 року

8-Б клас . Біологія.

Запишіть у зошити дату, рядком нижче Лабораторне дослідження , ще нижче тему  «Дослідження різних видів пам'яті», потім мету.

Мета  : дослідити і проаналізувати ступінь розвитку різних видів пам'яті ; усвідомити можливість розвитку пам'яті  .                                                   

 

 Хід дослідження (Не переписуєте)

Результати проведених досліджень записуйте до таблиці, яка показана нижче.

Завдання 1 . Дослідження зорової  пам'яті 

1.      Впродовж 10 с спробуйте запам'ятати 10 цифр запропонованих вчителем.

2.      Закрийте їх аркушем паперу .

3.     Запишіть цифри у тій послідовності , в якій вони були подані .

 

 

    Полічіть кількість правильно і послідовно  відтворених цифр і результати запишіть у таблицю. 

Завдання 2 . Дослідження слухової  пам'яті.

 Попросіть когось із своїх рідних прочитати для вас 10 слів. Слова треба читати  повільно, зупиняючись після кожного слова на 2 секунди.

Слова для читання: Яблуко, море, свічка, олівець, книга, кіт, ложка, папір, небо,  пісок. 

 Відтворіть прослухані слова на аркуші паперу, або в чернетці.  Підрахуйте кількість правильно відтворених слів,  запишіть до таблиці.

Завдання 3 . Дослідження моторно-слухової пам’яті 

Вам знадобиться помічник. Попросіть його прочитати  10 слів. Після кожного прочитаного слова помічник зупиняється,  а ви прописуєте  в повітрі  це слово. Таким чином ви прослуховуєте і прописуєте в повітрі кожне з 10 слів.

Відтворіть прослухані і прописані в повітрі слова. Кількість правильно відтворених слів запишіть до таблиці.

Слова для читання: Морква, сніжинка, пластик, автомобіль, зошит, планета, сова,  рюкзак, коло,  ластівка. (  можна використати інші слова)

 

Завдання 4 . Дослідження образної пам’яті 

1.     Протягом 3- 4 с уважно  розгляньте запропоновані вам 10 картинок . 

2.     Закрийте  їх аркушем паперу .

3.     Запишіть назви картинок , які запам’ятали .

 

 

 

     Полічіть кількість картинок , які ви правильно запам’ятали і результати запишіть у таблицю. 

 

Завдання 5 . Дослідження словесно – логічної пам’яті 

1.     Прочитайте групи логічно пов’язаних між собою слів , з  інтервалом у 2 с.

Ліс – дерево

Свято – танець

Річка – міст

Мед – бджола

Потяг – вагон

Школа – вчитель

Сад – яблуня

Зима – сніг

Банк  - гроші

Небо – хмара

2.     Закрийте  їх аркушем паперу .

3.     Спробуйте відтворити в пам’яті  пари слів . Результати правильно відтворених пар слів запишіть до  таблиці 

Завдання 6 . Дослідження механічної пам’яті

Прочитайте з інтервалом в 2 секунди пари логічно не пов’язаних слів.

корова  - олівець;

весло – лелека;

болото – метро;

синиця – лампа;

автобус- річка;

дерево- верблюд;

ромашка – цирк;

візок -  сонце;

виделка -  миша;

зошит -  подушка

Закрийте  прочитані слова аркушем паперу, та відтворіть пари слів, які запам’ятали. Порахуйте правильно відтворені пари слів . Результат запишіть до таблиці.

 

 

Таблиця  «Результати досліджень»

 

 

Вид пам’яті

Кількість відтворених об’єктів, або слів

Результат(відмінно, дуже добре, добре, задовільно, погано)

Зорова

 

 

Слухова

 

 

Моторно-слухова

 

 

Образна

 

 

Словесно-логічна

 

 

Механічна

 

 

 

Оцініть рівень розвитку різних видів пам'яті за шкалою, результати запишіть до третього стовпчика таблиці. 

ШКАЛА РОЗВИТКУ РІЗНИХ ВИДІВ ПАМ’ЯТІ

10- відмінно 

8 - 9 дуже добре 

5 - 7 добре 

3 - 4  - задовільно 

0 - 2 погано розвинена пам'ять .

У  висновку напишіть: що таке пам'ять, який вид   пам’яті у вас розвинений найкраще, який найгірше. Що потрібно зробити для того , щоб покращити пам’ять.


Немає коментарів:

Дописати коментар